Shit är moster nazist? Svar nej! Det folk...

foto0467 (MMS)

Shit är moster nazist? Svar nej! Det folk inte fattar är att när sveriges invånare inte får den chansen har de börjat spåra ur. Men jag vet att en av mina fina kommentarer kommer från en viss tjej med både en pappa och morfar med samma åsikter om invandrare så börjar man undra varför hon hoppar på mig? Jaja kanske inte vet vad hon klagar på? Och kanske ska be om ursäkt om jag drog alla över en kant syftade mer på de samhället lär bor i dvs kalmar län. Ja och jag vågar ha min åsikt så ni anonyma kliv fram !


Kommentarer
Postat av: Sofia Lena Mathilda Nilsson

Så gummsis , så duktig du var som spårade upp mig.

Och antar att du menar mig, för vad vore ett inlägg i din blogg utan mig? Hehe jag är ju huvudämnet.

Ville bara säga att min morfar inte har det (hehe skulle ju vara lite konstigt eftersom att han har utländska barnbarn).

Min pappas åsikter har du nog inte heller riktigt koll på, och i kommande valet ska han rösta på moderaterna (så du kan va lugn).

Så himla moget att blanda in min familj i din pinsamma jävla emoblogg, som du har för att folk ska tycka synd om dig.

Och även om någon jävel i min släkt delar dina främlingsfientliga jävla åsikter så behöver ju inte jag göra det, jag är ju trots allt en egen människa med egna åsikter. Vet inte vad du vinner på att påsta att min morfar och pappa är lika nazistiska som du, förmodligen ännu mer rofl.



PS: vill ej bli nämnd i din blogg mer, inte min släkt heller. Så snälla hitta några andra att skriva om. Kanske lite mer om hur dålig din pojkvän är??????? snällla!!!!!! för det är så himla spännande läsning!!!!!!!!!!



2010-09-04 @ 19:09:19
Postat av: Nazist?

Nazist javisst, hatar ni judar?

2010-09-04 @ 19:46:44
Postat av: Anonym

jag tycker du strör salt i såren när du tom lägger ut en bild på en hijab, vilket betyder slöja. och dessutom lägger ut det på en pojke. det ändrar ju inte direkt inställningen om att du gillar att driva med muslimer och invandrare.

2010-09-04 @ 21:18:01
Postat av: herregud

Fan så jävla pinsam du är johanna , tror du att du är tuffingen för att du vågar lägga ut sånt i din blogg? hoppas en blatte brud slår in dina gula framtänder.. gå och opperera din ringmuskel så du inte springer runt och fiser hela tiden .nu sjunker jag lika lågt som du , botten nivån . synd att du är så jävla trög .

2010-09-06 @ 13:25:31
Postat av: Din svensklärare

Hej Herregud!

Till att börja med så ska du ha mellanslag/space efter kommatecken och inte innan.

Du har även stavat fel på operera och särskrivit bottennivån och blattebrud vilket inte ens är ett riktigt ord. Ska du ge dig på personangrepp och hata via internet så se till att göra det ordentligt nästa gång.

Mvh Svenskläraren

Och ja, det heter svensklärare och inte svenskalärare

2010-09-07 @ 23:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0