Söndag

eftersom ingen fattar och drar mig över
den gränsen så tänker jag inte lägga
energi på detta..

ett långt logginlägg kort:
jag menade att man skulle ta hand om dom
som behöver de, dvs gamla,hemlösa och invandrare
eftersom dom troligen kommit från ett land med krig i.
Men eftersom de inte finns ngt parti som tar tag i de så
är denog dags och då menar jag inte SD eller SP
för dom vill inte ta hand om dom,dom vill BLI AV MED DOM.
Stödjer jag de? Svar Nej!

så de är mina tankar och jag tänker inte be om ursäkt för min åsikt!

Jaja vaknade nyss och blir strax att sälja bingo.
sen match ode.. ikväll får jag se.. va lite sugen på
bio :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta här nu.. Så nu helt plötsligt tycker du att man ska ta hand om invandrarna? Nyss var det ut med alla och du var trött på att se alla "blattar"? (Gick fortare att skriva blattar..) Suck.



Såg inte att det framgick någonstans i ditt tidigare inlägg att vi skulle ta hand om dem, jag uppfattade som att du ville ha ut invandrare men jag läser nog mellan raderna som det sägs.

Säg för fan inte att varenda familj kan åka utomlands i en månad varje år med sina 15 ungar, ta reda på lite fakta innan!



Skriver du ett sådant inlägg får du räkna med en diskussion och kan du inte argumentera tillbaka ska du verkligen INTE ta upp en sån sak.

2010-09-05 @ 17:23:11
Postat av: emelie a.

Det var mig ett jävla tjafs på alla!!!!!

haha! jag håller iallafall med dig Johanna.

Du har helt rätt, folk vill ju bara mucka gräl i brist på annan sysselsättning ;)

2010-09-06 @ 11:00:52
Postat av: Johanna

Man får ha sina egna åsikter!!!

och du som inte vågar skriva ditt namn behöver då inte läsa johannas blogg om du stör dig så jävla mycket!



tycker iallafall att det var bra skrivet ;D !

2010-09-07 @ 11:29:08
URL: http://absolutjohannaa.devote.se
Postat av: Tomasmaryam

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 15:52:47
URL: http://tomasmaryam.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0