fredag, dregen bögen(Regenbogen)

Det blev en lång sovmorgon för min del.
fixade lite grejer sen kom emelie hit så drog
vi till Tokiga ture och köpte candy. mums :)

vid halv 8 blev de impuls supning hos ak och
sedan vidare mot oknö krog. dregen va DJ som
sög rumpa och han fick mkt dålig kritik. men men
han va betalad för att spela sin musik och då gjorde
han endå sitt jobb.. well well nog om de.

på förfesten visade sig horan, men va va de ja skrev för
några dagar sedan?, låt de förflutna vara just förflutet?
så de gick bra, blev full och glad. Träffade många goa människor.
och även människor jag hatat kom fram och kramade mig.. hm jaja :)

de roligaste va nog hemförden.
Gick med Sandra,holm,christian och kevin.
jag fick idén att bada, ja några gjorde de och ja skulle tydligen också
i.. men dom han inte putta i mig för Holm han bita mig i huvudet innan..
ja fråga mig inte hur men en bula och förbannat ont har ja iaf :P haha

oförglömlig kväll, gillar de starkt och vill ha fler sånna ;)

ikväll vankas de bio, kuligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0