iiiaaa eller mjau?

Träningen gick bra
blev sedan häng på bilelektra med jonny, emelie och christian.
Det började åska som satan så vi packade ihop oss i en bil och
som tur va hade Christian dator så vi körde skräckfilm i bilen.

Sen blev de att se på nakenbad och sen vidare ut på spökrunda.
sov dock hela tiden, så rädd va jag ;)

Sen va jag för ovanlighetens skull astrött men för trött för att sova.
började skriva massa djurläten och det slutade med att jag gjorde om
christians kropp till en katt och han gjorde om min till en åsna.
och alla andra på facebook måste trott att vi va höga, men gud va jag skrattade ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

jävla puckon... ;)

2011-08-09 @ 13:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0