Tisdag-

känner mit lite sådär tom just nu..
känns som om jag springer ifrån alla nu.
känns som att jag är påväg mot en ny tid
och ett nytt liv. Känns som att jag bara skiter
i att allt går emot mig, känner att de spelar ingen
roll om folk stannar eller går. jag har ju endå mig själv.

Att kalla mig toffel är väl de sista man kan kalla mig
har lämnat de stadiet, den enda ja tofflar för är mig själv.
Så länge ja har ett kul och bra liv finns de ingen annledning att
tänka på alla andra, för vem tänker på någon annan än sig själv
i slutendan ?  precis, så just shut up!

nu ska ja ta fram dammsugaren, dansa lite och sedan ta en tur på
mina inlines :) äta god kycklingfile och sen träna stenhårt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0