toablogg maybe baby

Det bästa med en bärbar dator är att man kan sitta i princip
vart man vill med den. Som t.e.x på toan, som ja gör nu...
haha din tanke är nu, men usch så ohygieniskt.. ja kanske de
men erkänn du har själv suttit där någon gång.. Och om inte
så bör ju prova. Visst vistelsen blir liiite längre men vafan
man ska ju inte stressa ut behoven ;)

Skämt o sidor..

Idag har jag lekt med mamma och syster.
mkt trevligt må ja säga. men helt ärligt jag vill inte bli gammal.
ja kommer aldrig klara att gå runt i mitt hus och när ja väl får gäster
så äter man, ser på tv eller spelar kort. Jag hoppas ja fortfarande kommer
kunna ta en tur i volvon eller dra med mig min väninna på inlinesrunda.
Köpa korv på statoil osv.
Jag tkr redan ja tagit steget mot de vuxna livet med att ha vinkvällar med
brudarna. Inge fel på dom och inget fel på vinet, men ack så old ladystyle
de blidde. well well man får väl helt enkelt gilla läget.

Kvällen tillbringades med min flickvän, yesbox så ärre, iaf enligt hennes "kille" haha
men men jag gillar våra dumma konversationer och våra sjuka påhitt. de får mig iaf
att känna mig som liten igen, att livet faktiskt inte går sådär jättefort riktigt en ;)

Nu ska gammelgäddan söve. ny dag i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0