hejhejhej

sitter nu i soffan och glor på en film med madonna!
Ganska bra faktisk men längtar lite till min pizza
som jag ska äta snart :) dåligt bara att jag aldrig har
en aning om vad pizzan i nabben har att erbjuda.
Är lite småtrött på att äta capricciosa och kycklingsalladen
här är ju helt knas.. aja är väl för van med mås pizza som är kanon:)

Konstigt dedär med vanor alltså. aja nu hoppas jag
att oscar kommer hem oskadd.
Han kör caddyn till ett garage för att laga den.
Dock funkar bara 2ans växel och det är så jäkla
halt och spårit på vägarna nu. men men ja kanske inte
får mat förens i morgon då haha :)
Nu ska ja se klart filmen :)

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Johanna. mamma till liam

Du passar i kort hår :) de är fint fint på dig

2011-01-09 @ 17:01:32
URL: http://Absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0