klar!

har suttit hela dagen med ett psykologiarbete.
Nu har jag iaf chansen att kamma hem mitt
MVG om inte får ja nöja mig med vg men värt
ett försök. :)

I morgon tänkte jag göra klart min bokrecension
och analysen så ja endast har lyriksaken kvar
vilket är ca 100 ord. de borde jag klara.
Sen har ja ju t.om. lov kvar :)

well well har monopolrace nu precis som igår.
Igår vann mattias eftersom han köpt alla gator och byggt
hotell på en lång jävla sida. haha jag åkte ut först.

Idag va ja kvar skitlänge och hade de flesta gator men aja
sen hamnar man på normanstorg med hotell som såklart
Mattias äger. Nu är de grabbarna kvar igen, haha får väl
hejja på älskling så han blir glad :)

Snart börjar arn sen sängen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna. mamma till liam

Monopol är roligt :)!

2011-01-02 @ 19:18:35
URL: http://Absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0