dålig på att skriva, I know men..

har inte haft tid att skriva!
vet inte vad jag ska skriva heller för den delen.
SKa väl laga lite nudlar snart eller något om man
nu får ta de för husbonden.

wellwell här sitter jag igen och gör inte ett skit.
funderade en sekund på att sminka mig men för
vilken orsak? vem kommer se mig?

känner mig som en hemmafru med 4 ungar och ingen tid.
fast har varken ungar eller är en fru men tid har jag.. men ingen ork
Har slutat känna att jag måste vara fräsch. och saknar det!
för vill vara fräsch och kunna gå ut utan att skrämma bort alla i sin väg.

mitt blekansikte är ju inte att leka med. har faktiskt duschat idag men min längd på
håret är det tråkigaste jag vet. det är precis så att de bara kan hänga och jag blir bara tokig.
vill att det växer lite snabbare nu asså.

aja ska väl fortsätta med att göra ingetingen, för de verkar ja vara bra på!

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Johanna. mamma till liam

Vill också att mitt hår växer lite snabbare nu .

2011-01-09 @ 16:04:25
URL: http://Absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0