helgen

Fotbollsmatchen i fredags gick över all förväntan.
Bortsätt från en sne och förlamad näsa och skallebank
spelade vi ut vimmerby och 4-1 blev resultatet.
Känns skönt att leda serien med 2 poäng från 2an
nu inför sommaruppehållet. vi är mer fokuserade
och har en bitande inställning som kommer ta oss långt.

Grillning och vin sådär efter matchen och ett leende på läpparna.

I lördags firade vi moa som fyllt 18 :)  blev dock inte så långvarig
på festen då min kära vän Carolina nyss tagit körkort och va fyllechaffis
åt sin mamma på kvällen så följde med henne :) mkt omtumlande händelser
och annat. men ska inte klaga, har haft en kanonhelg trots allt.
nu i veckan ska jag ladda batterierna, i helgen är jag hundvakt. kan vara
skönt med en lugn helg :)

har precis duschat och ska sätta mig och glo på kommissarie späck i detta
tråkiga höstväder !

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Host host, hade förväntat mig i bloggen :)

2011-07-04 @ 17:45:36
URL: http://Www.sedorika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0