Min dag i all ära!

bilder på studenten finns inte riktigt än.
haha finns nog inte allt för många där jag
INTE ser full ut XD  sån är jag!!
Men under är en bild från kl 07.30 och då va ja
faktiskt nykter! :P
Dagen började med champagnefrukost hos Julia, där efter gick
vi till skolan för att få vår sång av anders och sedan dela ut paket.
Kyrkan för lite stipendier och sedan tillbaka till skolan för finkäk.
Nog det godaste jag ätit i skolan, helt perfekt att få ett sånt bra slut.
Sen va de balkongdags, vi skrek och ja har aldrig bara skrikit ut allt
ja har  inom mig. så jäkla lycklig, så jäkla skön känsla ! jag vill
känna så jämt! underbart!
Full och glad som man kanske ser :) nu bar de iväg att gå runt
köpingen och sedan åka lastbil och skrika ännumera!

Hem till släkten och drack mer,käkade planka och öppnade paket :)
har grejer till hela köket så nu behöver ja en soffa sen kan ja flytta :)
Sedan blev de vallen och skaka rumpa. Minnet sviker mig från vallen
men jag vaknade med en sån känsla som bara sa, FYFAN VA JA ÄR BRA!
så ja behöver inte gissa att ja hade de kanon, ja VET de:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0