när vattnet rinner över

Det är faktiskt helt sjukt hur mkt en människas hjärta
kan klara av. hur mkt skit man kan ta och ändå aldrig
lära sig. Man brukar säga att man lär sig av sina misstag.
Men jag gör samma gång på gång....

Men efter igår har jag lagt allt som har med snällhet och göra.
Den gyllene regeln är att behandla andra som man själv vill bli
behandlad, men hur lätt är de när man hör att man förstör en
annans liv, att ett helt år varit ett tidsfördriv och att man kan suddas
bort. Man blir inget annat än ledsen, förnedrad och arg.
När man i samma veva får höra att man betyder för mkt för personen.
att man är omtyckt vill man bara lyssna på de och bli glad.
Jag kan inte de längre, för vart är sanningen i detta läge.
Är jag en bra person som är omtyckt av personen
Eller är ja det där psykfallet som lika gärna kan dra åt helvete.

Jag vet inte, vill nog inte veta. mår nog bäst av att bara ta mig till en bra
plats och sväva på mina moln och leva i min takt, på mitt sätt!!

för det är mitt liv, och jag ska må bra.. right?

time for bed, se yah!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Den som kallar dig ett tidsfördriv är dum i huvudet Johanna! Du är en sån bra människa, visst humör som en argbigga ibland och kanske tjafsar om onödiga saker en extra gång eller två! MEN man utnyttjar inte någon annan och du förtjänar sååå mycket bättre än så! Puss . Ps om det finns någon jag borde slå. Säg till!

2011-06-30 @ 07:59:51
URL: http://Www.sedorika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0