Bild 30: Valfri bild

En ung johanna med långt hår
och ett hjärta fullt av kärlek som vill
ut. jag vet att när denna bild togs
var mitt liv i ett kaos. alla lämnade mig
och ja trycktes ner mot botten.

Jag har varit där förut och vet hur de är och
hur det ser ut. för några veckor sen trodde
jag att jag skulle tillbaka dit. ner i mörkret
där ingen hörde mig, där ingen såg mig.

idag svävar jag fortfarande på molnen.
jag svävar på hoppet och jag ler för att få
leenden tillbaka. Jag ser på livet med öppna
ögon och är beredd att fortsätta framåt.

som jag sa innan, jag har varit där förut och
har tagit mig ur de på egen hand.
allt löser sig med tiden och de gör även livets
brister. Idag har jag inte hamnat där igen för
man lär sig av livets misstag och man lär sig
att hantera svåra situationer med hjärtat.

Jag följer alltid hjärtat- för de är bara de jag
behöver underhålla för att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0