man får gråta

man får gråta.
man får de, och jag behöver de.
min vilja är stark och hjälper mig
mkt, mina erfarenheter är till fruktansvärt
stor hjälp. det är jag glad för.

men att det gör ont att sova, att det gör ont
att vakna, de kan ja inte styra. då måste jag
gråta. gråta som en 2-åring som tappat
nappen.

jag känner inget, kanske för att jag inte vill.
men jag vet att de tär och ja sväljer de.
De är när man är ensam, de är tyst och
man börjar tänka som tårarna bara kommer.
utan att kunna stoppa dem faller dom.

för mig är allt egentligen bra och ja bygger min styrka själv
jag klarar de själv och jag segrar till sist.

men att gråta är att förlora. Men har redan förlorat och
kampen mot vinsten är på G.

tänker lägga ner datorn nu. sova och vakna
och genomföra min torsdag.
lika så i övermorgon kommer jag att genomföra min
fredag. sen kommer jag hålla på så.
varje dag är en ny och när allt är nytt kan allt hända.

god natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0