helg ärre fest som står på listan

när det är helg är johanna inte ett dugg aktiv
när de gäller blogg eller annat :)
Hon gillar att uppdatera sin facebook
med de allra puckaste meningarna
men sån är hon och hon trivs

Fredag blev en mysig fredag i nabben!
Lördagen blev en kanonfestlig dag i Bmåla
och söndagen spenderades i måset.

Älskar helgerna och älskar alla människor.
För vet ni, efter regn kommer solsken de gäller
bara att vänta tills det slutat regna :)

Hatar konflikter och hatar att vara ovän med folk.
Därför har jag fixat allt dedära och också sagt av
mig rollen som psykolog. Jag kan lyssna men inget mer :)
Och tro mig, Folk har så mycket problem att ja sjäälv
älskar att leva mitt liv :)
Kanske lite taskigt sagt men gud så jobbig jag måste
ha varit och så fel alla andras liv kan bli.

well well nu ska ja sova och förhoppningsvis vakna utan migrän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0