Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

1. Jag älskar färgen lila, det har nog ingen undgått ;)
2. godis är gott, love choklad,chips,cola, yeah u name it!
3. Är livrädd för polisen, har börjat använda cykellysen för att slippa bli stoppad!
4. tkr själv att jag kör bäst i hela världen, fattar inte vf inte jag har körkort ;)
5. annvänder ricinolja i håret för att ja hoppas att de ska bli längre( de har de blivit)
6. har en mobil utan ljud(lila) så kan höra min vibration på flera meters avstånd.
7. älskar att borsta tänderna, gör de gärn flera gånger om dagen!
8. är arbetslös, men gillar läget.
9. bestämt mig för att smink är min grej och något jag vill pyssla med i framtiden!
10. Spelar ingen roll hur full jag blir, mammarollen finns alltid kvar och jag tar hand om mina vänner!
11. är nog facebooks största faan, annvänder de nog mest i hela världen, utan att överdriva.
12. har precis lärt mig tvätta. big plus to meeeee :)
13. fråga inte mig om sanningen om du inte vill veta den, säger oftast vad jag tycker o tänker.
14. älskar barn, så länge dom inte är mina egna ;)
15. skulle jag få chansen att ha en superkraft hade de varit att kunna va osynlig, så jäkla sköönt! :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

tjoooosan! läste lite på din blogg nu och såg att du använda ricinolja för att håret ska bli längre. Jag är själv typ besatt av att mitt hår ska växa. haha, vart köper du det någonstans och vad kostar det ? ;o :)

2011-11-21 @ 11:27:20
URL: http://paddees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0