Day 04- A habit that you wish you didn’t have

jag har egentligen en vana som stör mig mest, de är att jag
pratar utan och tänka, vilket är olämpligt och framställer mig
som blåst. men men vissa gillar de vissa inte that´s life!
och när vi ändå är inne på att snacka så har jag en dålig ovana
och de är att jag oftast  använder ordet "Damp"
" fan vilket dampryck han fick" osv. detta gör ju de att folk jag
aldrig pratat med eller möter får ju chocken när jag använder sånna
uttryck, för 85% av dom som hör de, har damp eller känner ngn som har
De. vf använda de ordet när ja kan säga knäpp eller ngt annat .

så sluta upp med de johanna och snacka som normalt folk! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0