fredagen alla väntat på..

jaja 11 hit och dit, själv gillar ja 20 bättre, men de kommer
ju aldrig ske så what ever.. missade när kl va 11.11 med så
ja känner lite skit samma..

well nog om detta fick bli en hemmakväll med mor och far.
det har nog varit den mest konstigaste kvällen, så jäkla tråkig
men min mamma är lika sjuk som jag, om inte värre. så har tjutit
av skratt, eller grinat som man säger i skåne ;)

imorgon ska fröken ut på galej, ja jag vet , super för mkt.. men vatusan
är ju björn rosenström, kan inte missa! :) och vin är ju alltid gott :)

nu ska ja tvätta bort sminket, sova och vakna tidigt för lite fotbollsträning.
som jag läääängtat :) puss och sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0