min dag, denna fina söndag!

Vill börja med att tacka min goda och underbara väninna
Anna-karin för att du är ljuset i mitt liv, och finns vid min sida
när sommar bli höst! De bästa med söndagar är att alltid få ha en
skvallertimma med dig ;)
lööve <3


Dagen började som så med ett telefonsamtal av min Bff/vännina/karin!
massa gabb om helgen som varit osv ;) mkt trevlans!
halv 1-2 blev de min älskade fotbollsträning och tog ut mig till max. sååå sköönt!
sedan hem och äta varma mackor och glo på lejonkungen! gah så gött!!
lurade sedan min andra kära vän, Emelie att vi skulle gå på bio.
hon va på'att så de blev paranormal activity 3... rätt så dålig, slutet framförallt!
Dock va hela biosalongen full med livrädda människor så man kunde ju inget annat
än att vara rädd där inne haha, plus att han bredvid mig slog mig varenda gång
han va rädd... vilket va typ hela tiden!! aja
Avslutade sedan kvällen med Emelie och mina pöjkar på bilelektra/biltvätten/bmåla!
mys på denna söndag!

natti! <3

Kommentarer
Postat av: A-K

Tack själv min kära väninna <3 Skvallertimmen e obligatorisk för att klara av resten av veckan, tihihi

2011-11-21 @ 01:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0