andra dagen

sitter just nu och känner igenom mitt hår!
det är andra dagen jag kör med oljan i håret.
om jag säger såhär, de är ju inte längre men vad
hade jag förväntat mig på två dagar hahah.

Men där emot känns mitt hår precis som om ja har
plattat de, vilket är den fräscha känslan ja vill ha!
så ja ska fortsätta även att håret kankse inte växer
snabbare ;)


I helgen har jag festat loss lite i Ruda, härligt med precis
lagom goa människor. blev lite donken och lite lekar.
helt spontant och helt radikalt :P Precis som lewan vill ha de :)

idag kom mina kussar på besök, de blev pizza och Rummy, precis som
tiden i flajset, miss that but only that!
yesbox, ska snacka klart med mina babes från skåne sen ska ja sova
somnade vid 6 i dag på morgonen och gick upp vid 10, rätt trött!!

natttti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0