helgen

kan inte ens nämna hur lycklig jag varit denna helg!
hur ja bara gått runt och smilat..

Fredag va de en förfest, nykter för min del men himla kul
tills kl blev 10 och alla drog ut utom lilla jag, men skönt
att komma i säng tänkte jag... låg och vred på mig till kl halv 3..
somnade så fint men den är de idioter som ringer precis när ja somnat
så va lagom förbannad. vaknade sedan vid 4 av att jag behövde skriva ett
tal till laget.. somnade vid och upp vid 11.

På lördagen va de att finslipa på talet som blev 3 a4 papper på datorn!
blev att packa väskan och sen dra ner och spela match. 1-1 blev de
men vi vann serien och vi är obesegrade. vi hade bara 1 timme på oss att
duscha och fixa oss och sedan ta oss ner till busstationen.. plus hinna dricka..
haha så väl inne på Harrys, är de svart. minns inget förens vi står på dansgolvet.
och då har vi hunnit äta, bowlat och jag har hållt tal.. ups... haha men men
dom va nöjda iaf och ja hade så jävla kul!!!

Söndagen va bakisdagen. dog i sängen, ville inte leva och vid 20.00 gick ja upp ur sängen
och gick ut och gick en promenix. innan ja fint gick och lade mig igen.  Men kan fortfarande inte
klaga, har så fina människor runt mig att ja älskar allihopa :)

Nu har ja bakat rulltårta och sitter och gotta mig,, ska snaaart ta tag i mitt nyttiga liv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0