rätt sådär irriterande med hår

Har ett jäkla problem med mitt hår, eller ah de växer ganska bra
nu o de är ju bra men de är fortfarande tort och skit.. meeeen
även de är på bättringsvägen.

börjat med att minska duschning av hår. till 2 eller tre gånger i veckan.
mitt hår blir inte lika fett längre, vilket är sköönt!
Men jag fäller och fäller och fäller som om ja vore en hund som fäller sin
vinterpäls.. lutar mig över dator och vips ligger de 56 hårstrån på tangentbordet.
blir snart flintis!

när ja duschar är de som värst. äter B-vitaminer, stressar mindre och sover
bra haha och nu vet ja inte riktigt vad ja ska göra åt saken längre..
Något förslag någon ???? varmt välkomman med de!
Jag efter 3 dagars icke duschning.. rätt fräscht men helt och hållet
ett hopplöst fall för både plattång och locktong eller vanlig toffs.
så då duschar man...

Varnign äcklig bild, men detta är en vanlig tuss ja får med när ja kramar ur
håret efter duschen, inte ok, med tanke vad som ramlar av i duschen

Inge kul ngn stans så nu orkar ja inte göra ngt åt de!! haha

Ska käka ngt nu sen se en fet rulle :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0