de här med kommentarer

Känner lite dehär med internet är ju fan ingen plats att
bråka på, den är ju till för att vara social och till för att
lätt och smidigt både handla,läsa,lyssna och se lix..

Men icke folk ska störa sig, folk ska gnälla, folk ska lägga sig i.
kan säga med en gång att min blogg är min och ja säger vafan ja vill!
eller ja kanske inte precis allt, men vill ja skriva att ja sitter och skiter
så låt mig göra de för jag är spontan och skriver ofta det som ploppar
upp i mitt huvud,(haha ploppar,de va lite komiskt med "att sitta o skita)
vissa ser de som komist och vissa stör sig som fan..
fine, alla kan inte älska alla :)

aja skriver inte detta för att jag hört ngn klaga men när man läser andras bloggar
där anonyma jävla mesar kommenterar nästan kränkande jävla kommentarer
om vad folk skriver om sina egna liv. Okej om man kränker andra, men skriver jag
om mina finnar och de blir aldrig bättre, vf ska ja få 1789 kommentarer som säger
att "gud va du gnäller"  klart som faan att ja gör, vem vill ha finnar?! tror inte dom
som kommenterar vill ta mina finnar för att få mig att sluta gnälla??

så sluta! en blogg är en blogg, en dagbok som jag öppet delar med mig av..
och vad ja vet får man skriva vad man vill i en dagbok? och livet är inte alltid
en dans på rosor, och då kan ja inte heller skriva att de är de!!

tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0