vem fan plingar på dörren

ligger och glor på tv, samtidigt som ja snackar med folk på fääbon( FB).
har precis blivit klar med mina naglar som ja började med kl 23.
seg kan ju ni tycka men snackade skype och lite samtidit och jag och
lim går fan inte ihop :P haha well well..

saken är den att ja vid kl 21 såg dendär filmen ja nämnde innan.. läskig
faktiskt men såg inte klart den så får nog ladda hem den haha
men nu ligger ja uppe i mitt rum, inne i tvn och så ringer de på dörren
What a fuck?!?!?! klockan är 01.00.. ingen vill oss ngt kl 01.00. ingen normal
jävel... men nu när ja tänker efter så spelade ringklockan blinka lilla stjärna.
och va ja vet så är de spökerna som bor i vårt hus melodi... så ja tror nog att
spökerna spökar med mig ikväll.. inte ett dugg välkommet !!!!

nu ska ja försöka sova och hoppas att de slutar blåsa för de låter som fan
plus dehär med ringklockan.. ja vill inte säga klart att de är spöken, tänk om de är
en mördare eller psykfall utanför dörren... neeeeeee :(:(

fy godnatt, hoppas ni hör av mig imorgon!.




Kommentarer
Postat av: emelie

mördare och psykfall ringer inte på dörren innan ;)

2011-10-08 @ 15:20:29
URL: http://emelieaxelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0