23 september

tror att böldpesten va på riktigt!
ligger just nu totalt jävla dunderförkyd
och halsen stor som ett helrör i magaluf.

fick inte följa med pappsen och mammsen till
stockholm, inte heller till kalmar idag.
" måste vara frisk till matchen i mon"
Yeye right, tror inte ja blir friskare av att ligga i ett rum
där ja andas in samma jävla bakterier igen, och ja dödar ju
ingen genom att vara ute!?

Så imon ska ja spela match, sen supa bort mina bekymmer höll
ja på att skriva, ja de skrev ja ju med, men bekymmer, de har ja inte
haft på länge... eller jo finnen, men man kan ju inte leva helt felfri ;)

nu ska ja se ringo, får se om den är ngt att ha :)
ikväll har ja beådrat emelie att träffa mig, hon är lika dålig på
att komma ihåg mig, eller att vi planerat ngt, som jag är på att
ha godisförbud... ja URUSEL ALLTSÅ ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0