29 september

sitter i min säng.. kunde varit värre men så är icke fallet!
det luktar himelskt nerifrån, blir fläskfile och pommes och
sås och cola, jag klagar inte på att få ha min "lill lördag" idag
istället för igår ;)

blir lite idol ikväll, tkr alla suger, fast innan va alla bäst.
vet inte om ja kanske blivit mer musikalisk nu på senare
tiden, I don´t knoooow ;)

ja dör för de är ju ökenvärme ute, ja på tal om ute...
idag jag jag legat i landet och ränsat ogräs.. klippt lite häck
och då menar ja bokstavligen med sax !! haha de ni!
städat mitt rum och blev väckt halv 6... kommer sova halv 6 också..
så godnatt om 10 min ;)

Fredag imon, me liiike!
puss!


Fighter-..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0