30 september

haft världens kaos idag på morgonen!
Min nätsladd gick sönder och jag såg minutrarna
på batteriet sakta räknas ner... jag såg ljuset i tunneln
för varje minut som gick... och poff så dog datorn..

när ja suttit och gråtit en skvätt börjar pappa kolla
på nätet hur mkt en strömsladd till en mac kostar..
550 kr.. de är mkt pengar för en arbetslös tjej..

när ja gråtit ytterligare en skvätt ser jag framför mig en
liten del av min sladd som ja fick i början när ja började gymnasiet
men som jag aldrig använt.. och letar förbrylt över den och hittar den.

pappa tror att de är själva dosan de är fel på och ja tror att de är själva
uttaget till väggen de är fel på.. jag ersätter de gamla väggguttagdelen till
den nya ja hittade...

jag väntade och väntade.....

OCH DATORN BÖRJAR LYSA :D :D

jag har fått liv i den, ja borde få pris som svensk hjälte..
jag har räddad flera hundra människors dagar för ja kan fortfarande
uppdatera på fb om mina dagar, som ja vet förgyller minst 400 pers dagar :)

ha de gott, nu ska ja kladda min laddare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0