absolut nyttigt liv

börjar mitt nya liv idag.. eller a imon men kl är över 12
så den 5 september börjar ja mitt nya liv.

från och med nu fårs det icke passera
Godis,chips,kakor och annat onyttigt genom johannas mun.
Detta är dels för att det är ett jävla beroende och ett påhitt att äta
onyttigt så fort ja har tråkigt, eller mina behov av att stå i en kö och
sedan betala för godisfynden ja hittat. sad but true.

det är också för att testa om min hy kan bli bättre.
jag är redan noga med rengöring och sover aldrig med smink!
tvättar aldrig med tvål utan rengöringsgrejer som gäller. och
smörjer alltid in mitt ansikte. men endå är de små finnisar som vill
bygga bo i ansiktet. har testat allt utan att byta kost så nu slår ja till
med det :)

kommer skriva varje dag om detta, som en liten dagbok typ "johannas kamp"
a för de kommer bli ett helvete!
så stötta mig gärna :)

nu ska ja sova! nattii

Förebilden:
dock tar ja en ny i morgon :)


Kommentarer
Postat av: emelie

"så störta mig gärna"

NEJ Johanna, vi ska STÖTTA dig, inte störta dig ;)

och jag vill också lyckas med detta!!!!

2011-09-05 @ 11:43:25
URL: http://emelieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0