Ni kanske undrar

hur de går för mig och mitt sunda liv...
Jani jag har haft min mens denna vecka och ja kan
inte leva utan att käka choklad och chips då.. så jag
har fuskat ordentligt, fy mig men nu ser fejjan ut som
bölderna invaderat en fin åker... jaja ska skärpa mig
till helgen.. eller ah kanske inte lördag för vinner vi serien
ska ja fan fira, och då skiter ja i om ja får en extra finne :P

annars så går de väl rätt hyffsat, funderar på byte av P-piller och
skit, tror de är lite dom som spökar också. men aja :)
där fick ni inblick av mitt privalitv jaja, då kan ja ju fortsätta med att
säga att ja nu ska sticka och pinka... nu skulle maria montazami bli arg
för fina flickor säger inte pinka ;)

puss och natti mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0