dagen drar sig mot sitt slut

har varit ute och spriungit i ca 1 timma.
rätt ok och klarade nästan hela, finns fortfarande
benhinnor som stoppar mig. jävla piss!

jaja nu sitter jag med ansiktsmask, försöker reda ut
min allergiska reaktion på en kräm, fullt med utslag i hela
fejjan, mkt fint, hoppas de inte blir finnar av de hela.
då ska ja käka choklad och gömma mig under täcket !

och såg att Andreas i idol hoppat av, IGEN. blir så le
den enda som kan sjunga så sabbar han de för oss.
jävla kille asså! haha ne men nervös är ja nästan aldrig så
har lite svårt att förstå men tkr lite synd om honom iaf.
han är en talang!

nu ska ja se film och sova gottgott :)
Nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0