saker o ting förändras

varje dag försöker ja se som ett nytt blad, se allt från olika perspektiv och 
framförallt att allt är så himla underbart. har alltid varit den personen utåt. 
glad med ett leende på läpparna, gråta de kan man göra med huvudet i kudden, 
mitt i natten. 
 
Vart har denna människa tagit vägen, ja börjar se ett monster! inget snällt monster heller.
ja är arg, ja är ledsen och jag kan inte ta vanliga diskussioner med mina vårdtagande. 
Mkt har gått fel idag, många sura miner på dem äldre. De är ju förtusan inte deras fel att
jag är en idiot. Men de är inte förens jag kom hem nu som ja tänkte igenom dagen. 
Stackars stackars oldisar...
 
jag vill inte se mig själv sjunka till botten, inte mitt framför ögonen, något måste göras men ja 
vet inte riktigt hur ja ska ta mig ur detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0