att svälja en kamera och springnota

kl ringde lite halv 9, men att gå upp va inte att tänka på!
09.20 va ja tvungen att kasta mig upp snabbt som fan, snurrig som om
ja vore bakis gånger 45... men på med kläderna upp med håret i en knut och
på med lite mascara. så klart på 3 min! Lite nyttig frulle, mussli och lättyoggi haha
 
Gasen i botten till tandis för fotografering och tur va väl de att inte de va fejjan som skulle
fotas, en blandning mellan lilla my och barbapappa va de .. haha 10 bilder av mina visdomständer
blev det och operation ngn gång i vinter kanske om jag har tur. får börja spara och panta burkar för detta
kan då inte sluta billigt... haha smög iaf fram mot kassan, hon såg mig inte så försökte smita förbi 
och precis i ögonblicket hör jag ngn ropa johanna! tanten i kassan slår upp ögonen och studerar mig från
topp till tå! där kommer min tandsköterska springandes med en rosa tandborste.
- för att du fick lida så under röntken..
Tack så mkt, en till tanfborste till samlingen.. är väl uppe i 23 nu utan att överdriva..
- Betalning?
surtanten glor otåligt på mig och ja vene ens om ja vågar ta upp mitt kort..
- ja hur mkt , säger ja!?
Då säger min tandsköterska , NEJ de va bara 2 kort, ja tar på mig de om de blir liv.!
Hahah ja log och tackade och smög ut samtidigt som de nog rök rätt mkt ur surtantens öron.
Mohahhah it´s my lucky day!
 
somnade som en stock på soffan och vaknade 30 min innan jobbet. jaja lugna puckar fram till kl 8 då ja
fick jobba själv med 14 pensionärer. visst 8 sov men fortfarande 5 att lägga och 1 att titta till. stress stress 
men de fixade ju ja, superwomen ;)
 
så nu är ja hemma, smällt i mig chips och dipp (ja jag bantar)
glor på skor och taggar inför 30-års presentköp imon. haha
 
- Det är alltid för tidigt att ge upp-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0