blir så ledsen

i måndags började helvetet, somnade på soffan kl 20.00 och vaknade kl 16.00 dagen efter.
svettig hela jag, vattenpöl i soffan och halsen precis fuckad! så jävla ont. tog mig till Lottens
lägenhet för att ge katten mat o sen hem igen och somnade om på nytt. Vaknade kl 12 dagen efter.
fick bli en dusch, vem blir inte piggare av de tänkte jag, dog på soffan igen, där va de 2 dygn utan mat.
Igår va hemskt. hostade upp slem och blod. vita prickar i halsen osv. har aldrig haft så ont i halsen...
 
Idag ringde jag vårdcentralen. Hör av dig på fredag..!! 
Näni kan ni inte ta emot mig nu ska ja fan hålla på å dö innan ni får glutta
i min mun eller lyssna på min mun. Arg tjej!!!!
 
nu ska ja se den nya johan falk iaf!
 
HARE!
 
- det är alltid förtidigt att ge upp-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0