för att löpa behövs bin..eller ja menar bra skor!

Fotbollsbrud är ju jag som sagt. men på senare tid, när ja nu typ blivit
vuxen med jobb och framtidsdrömmar har jag fått lägga dedär på hyllan.
spelar lite då och då, tränar när jag kan osv. äter mer en vanligt sväller allt fortare
ja ni förstår va, ngt måste göras. har en liten fundering på gymkort men asså
jag tkr de är tråkigt att cykla och springa, ja är så armsvag att ja knappt kan en enda armhävning.
asså va finns kvar på ett gym som skulle få mig att få en skitfin kropp? ja precis ngn bänkpress eller
liknande.. jaaaa 4000 för lite bänkpress.. Nä så har fått för mig att köpa nya Powerwalkingskor.
ja asså de kan ju vara bra för är mkt ute och gå och har ja då ordentliga kläder och skor kan de ju 
bli riktigt kul :)
 
så ska in till kalmar nu och handla loss.. gilla gilla :)
 
- Det är alltid förtidigt att ge upp-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0