ge och få

jag är som person väldigt hjälpsam i hopp om att få den hjälpen tillbaka när jag väl behöver den. allt slutar oftast med att man blir utnyttjad osv. Men jag lever på hoppen och jag tror på karma!
Någon gång kommer jag att få igen de jag en gång givit. hur sårad jag en blivit av att hjälpa andra.

så imon åker ja in själv till kalmar och shoppar!
ska bli trevligt, kanske hinner jag med en liten fika, med mig själv ;) haha då är de ingen som ser hur mkt ja skämmer bort mig själv ;)

HARE! och sweet dreams!

- Det är alltid förtidigt att ge upp -

Kommentarer
Postat av: Emmelie

du kan alltid åka förbi din systerson, han ställer alltid upp när man behöver honom =) finns kärleksmums och bullar du kan bjudas på!

Svar: oj såg inte detta men kommer kanske till veckan :)
Johanna

2012-09-28 @ 08:37:33
URL: http://www.sedorikas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0