här är vi öppna om allt.. eller ska bli iaf

känner att ja håller tillbaka... borde ju kunna skriva exakt vad som helst här..
tyvärr så tycker o tänker folk högt och kan inte fatta mitt roliga liv.
Visst är 20 år men sex och ironi är ju de roligaste som finns, så kommer alltid vara
20 oavsett ålder, kommer också se ut som 20( i drömmarnas värld) haha
 
idag har de varit motion till max, tippen och frossa i allt!! Men jag står helt utanför att mamma 
tömde hela akvariumet + kill all tha fishes! :( stackars lilla alvin! Även blivit kattvakt. haha den bästa
av dom bästa ska ta hand om en varelse jag inte ens tål.. haha men söt ären, och man ställer upp för sina
vänner!! viktigast i livet är familjen, och mina vänner tillhör min familj, så att så äre :)
 
imon kör vi inflyttningsfest hos Sofie, fundera på att dricka wiskey så ja blir frisk haha ;)
 
nu ska ja sova och drömma sött, pöss!
 
- det är alltid förtidigt att ge upp-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0