host host

sitter här o försöker få bukt på mitt virus, ja va de nu ska betyda.
sovit ungeför 2 min sen hostat upp de ena med de andra mysigt. sovit 2 min till osv.
synd om mig nu tkr ja allt. halsen har lagt sig så ska fortsätta knapra halstabletter så ja får bort de iaf.
läste om halsfluss, de kan man få 4 dagar efter man tagit ngt i hand eller kysst ngt. hmm ganska exakt haha.
 
Nä skämt o sidor man får helt enkelt skylla sig själv. men vem vet va alla idioter har för virus på sig!
 
nu ska ja ta en dusch, fixa mig, kamma håret!!! inte gjort på 5 dagar nu. sen blir de nog att handla lite vitaminer
och annat fint, ngt att äta med kanske, ngt lätt att svälja :P
 
imon blir de kalas för min solstråle, sen kalmar för mat och bio. mysigt :)
 
 
HARE!
 
- Det är alltid förtidigt att ge upp -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0