långa nätter och en böld i rö.. pannan!

sömnlös inatt och nej inge emosnack här inte. Snor i hela skallen.
vaknade varannan minut av att ja inte andades så funderade ett tag på 
att be bemanningen ringa in vak på mig ;).. nä men som ja befarade blev de jobb
till 14 så inte så länge men ack så trögt de gick, idag fick dom med gott samvete kalla mig
snorunge ;)  En gamling blev även impad av att ja kunde ta 4 ölflaskor i en hand haha,
ja sa då att jag jobbat inom restaurang i 3 år innan ja hamnade här. Han fick inte matten att gå
ihop när ja sen sa att ja va 20. Känns skönt att ngn blev impad av min bakgrund haha ;)
 
käkar cocosboll med min älskade systerdotter och nu har ja duschat o väntar på kvällens
inflyttningsfest, känner mig som 80 och längtar tills kl blir 10 så man faktiskt får sova utan att bli
kallad gammal ;) seg i både huvud och kropp.. en vecka, när ska de ge sig!!!
 
sen te råga på allt har ja världens bula i pannan, världens böld och ja hatar dehär med finnar.
de är de enda som får mig att känna mig ung!!!! fyy! men nu har mina mary key saker kommit så
nu ska den dööö!!!! dö dö dö!!
 
hare!!
 
- det är alltid förtidigt att ge upp-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0