Måndag, ingen sovmorgon här inte

Hejhopp!
 
kom nyss hem från jobbet, blev inringd 07.20 och hon tkt ja kunde vara på plats
07.30.. jajemen visseligen bor ja 5 min från jobbet men ja ska gärna kunna ta sig
till jobbet i vaket tillstånd så kvart i fick de bli, och inte va de ngn stress idag inte.
Annars är de rätt kaos på jobbet så lär bli en hel del att jobba iaf så de är bra . pengar behövs
nu när ja börjat gå hos tandläkaren 1 gång i veckan och lägger 600 varje gång. nä okej imon blir de
att ta bilder, min tandläkare tkr att ja ska dra/gräva/operera ut mina visdomständer.. ja om de inte vore
så att ja nu har tre jäkla tänder. ja vill inte ens räkna på hur mkt detta kommer att kosta mig!
 
imon blir de tandis tidigt som gatan sen jobb hela kvällen. annars har jag inte så mkt mer på hjärtat just nu!
hare bra så hörs vi senare :)
 
-det är alltid förtidigt att ge upp-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0