val ska bli en delfin eller tvärt om!

har skoskav och är dunderförkyld, får se om ja orkar ut på en runda idag
jobb vid 4 så vill spara krafter, å andra sidan gick ja 1,5 mil igår och va inte trött
förens kl 01.30 då hade ja kollat film också . så måste nog dra ut mig på iaf  5km!
 
tänkte börja käka lite lchf, den skulle passa mig perfekt i matväg, att sluta med socker och 
godis och läsk måste jag hur eller hur men massa sallader och kött och fetaost, MUMS :D
och så är de bra, haha kan de va sant ;) Någon som testat eller kör de nu ? jobbigt bara att få
ta bort min kära pasta :( well well de ordnar sig.
 
nu glor ja på Sons of anarchy och dreglra lite ;)
HARE!
 
- det är alltid förtidigt att ge upp-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0