vem bloggar på fyllen, idiot?

Haha ja jag kallade mig själv just idiot men ja har så himla mkt
vettigt att säga som påverkad.. ah av alkohol då,
 
nyss hemkommen från o´learys med brudarna, blev en fin gyrostallrik efter.
japp gyros igår, pizza och gyros idag. MEN gick idag + spelade 90 min match.
De ledde till vinst och en liten boll fick ja trycka dit. glädje!! börjar bli en vana nu!
 
från de ena till de tredje.. de ja skulle säga va att ja är jävligt stolt.
Jag växer varje dag, finner styrka i de mesta och de går mer och mer frammåt i jobb,skola och
tillvaro. Jag känner mig fri, de va länge sen nu och även att ja vet att ja kommit långt i min bearbetande 
av känslor så har ja en lååååång väg kvar. de är 53 kg kött skin och ben men flera tons kärlek i hjärtat.
Det kan ingen ta ifrån mig att har ja kommit så långt så att ge, så ger ja allt och lite till. ska bara sätta på
spärren innan de blir för mkt. 
 
nu måste ja sova, ett jobb kallar på mig kl 9 så chopp chopp.

va starka och tro på er själva, de är ditt liv och de är bara du som ska leva de.
människorna runt omkring är bara till för att röra om, men inte för mkt, för de är du 
och bara du. glöm aldrig dig själv och den du är!
 
puss!
 
- det är alltid förtidigt att ge upp-

Kommentarer
Postat av: emmelie

Vi är stolta över dig också! Du arbetar och sköter dig så bra:) visst en aning bortskämd är du men du är ung och lever livet:) du har många år av mogenhet framför dig så vd gör det! Proud of u!!! Besos !

2012-09-09 @ 06:21:43
URL: http://www.sedorikas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0